Service:
- Mycket bra: Har inga tecken på slitage – ser ut som en helt ny telefon. Telefonen är olåst, testad och fungerar utan problem.
- Bra: Ha lätta slitage, till exempel små repor, men inga märkbara. Telefonen är olåst, testad och fungerar utan problem.
- Godkänt: Har synliga repor på skärm och chassi. Inga sprickor. Telefonen är fullt funktionstestad och fungerar utan problem.
Om en telefon som går igenom hos oss skulle ha under 85% så byter vi ut den till ett nytt batteri.
Garanti & Returer:
Tyvärr, om din iPhone har drabbats av fysiska skador som har lett till att skärmdelar går sönder, eller om mobilen är böjd eller vattenskadad, kan den inte längre lagas under vår garanti. Detta anges i våra köpvillkor.
I det här fallet kan du skicka din iPhone till oss och vi kan erbjuda att reparera den mot en avgift.
Om du har problem med din telefon och den behöver skickas in på service så maila oss på kontaktformulär så skickar vi ut instruktioner.
För att inaktivera Hitta min iPhone, gå till Inställningar> [Ditt namn]> Hitta min> Stäng av Hitta min iPhone. Ange lösenord. Om din telefon har en äldre iOS-version än 13.0, gå till Inställningar> [Ditt namn]> iCloud och stäng sedan av funktionen.
Du kan också inaktivera Hitta min iPhone på www.icloud.com/find
Leverans
Du kommer att få din telefon inom 1-3 arbetsdagar. Oftast dagen efter med DHL eller Postnord.
Vänligen notera att orderbekräftelsen skickas till den e-postadress som ni angett då ni lagt beställningen. Om ni stavat er adress fell kommer orderbekräftelsen inte att komma fram till er.
Ifall du ändå inte kan se någon orderbekräftelse, ber vi dig vänligen att kontakta vår kundservice så att vi kan kontrollera att din e-postadress är korrekt.
Tyvärr går beställningar som redan blivit behandlade inte att avbryta, utan de måste istället returneras. Detta betyder att då du väl fått hem mobilen, måste du skicka tillbaka den med DHL eller Postnord som en retur.
Vänligen kontakta vår kundservice så fort som möjligt.
Betalning:
Vi hanterar inte betalningslösningarna eller faktureringarna själva utan det sköts av vår partner Klarna och därför ber vi dig att kontakta dem direkt ifall det är några oklarheter kring det.
Ja, med vår samarbetspartner Klarna så kan du välja betalningsplan. Du får upp alternativen när du genomför köpet på vår hemsida.